Jalkapallon kokeilutreenejä tytöille!
JalkapalloJulkaistu: 02.05.2024 12.11

Jalkapallon kokeilutreenejä tytöille!

Tule kokeilemaan jalkapalloharrastusta tyttöjoukkueisiimme. Järjestämme maksuttoman kokeilujakson toukokuussa 2.5.- 31.5.2024. Tuona aikana voit osallistua joukkueen harjoituksiin. Mikäli pelaaja jatkaa kokeilujakson jälkeen, aloitetaan toimintamaksulaskutus vasta kesäkuulta.

Kokeilujaksot järjestetään seuraavissa joukkueissa:

Jalkapallo: T2015-2016, T2014, T2013, T2012
Myös aloittavan ikäluokan T2017-2018 toimintaan pääsee tutustumaan!

Miksi joukkuelajin harrastaminen kannattaa?

Siinä missä joukkuelajien harrastaminen kehittää fyysisiä ominaisuuksia, myös sosiaaliset taidot kehittyvät. Joukkueessa toimiminen opettaa muun muassa ryhmässä toimimista sekä toisten huomioimista. Joukkueessa jaetaan niin ilot kuin surut mistä muodostuu usealle tärkeä tukiverkosto. Joukkuelajien parista löytyykin usein läpi elämän kestäviä ystävyyssuhteita.

Ylöjärven Ilveksessä joukkuelajeja pääsee harrastamaan niin jalkapallo- kuin salibandyjoukkueissa. Seurastamme löytyy tyttöjen jalkapallojoukkueita 6-vuotiaista alkaen ja salibandya pelataan neljässä tyttöjoukkueessa.

5 hyvää syytä tulla kokeilemaan joukkuelajia Ylöjärven Ilvekseen:

• Kavereiden kanssa liikkuminen
  • Yhteiset tavoitteet ja yhdessä tekeminen
  • Liikkuminen on terveellistä ja vielä hauskempaa ryhmässä
  • Loistavat olosuhteet myös talviharjoitteluun YIlves Areenan lämmitetyssä hallissa
  • Laadukas valmennus

Ilmoittaudu kokeilujaksolle täyttämällä ilmoittautumislomake joukkueen verkkosivuilta tai ottamalla yhteyttä joukkueenjohtajaan

Joukkueiden verkkosivuille pääset klikkaamalla joukkuetta.

Jalkapallo:
T2015-2016